جدیرترین اخبار :
  • علت تشکر کردن پزشکیان از رئیس جمهور قزاقستان در اولین تماس تلفنی چه بود؟
  • تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در سازمان‌های مناطق آزاد انجام می‌شود
  • اتصال قندهار به چابهار اولویت افغانستان است
  • انگیزه‌ حضور افغانستان در چابهار؛ مسیری بی‌نظیر برای دسترسی به آب‌های آزاد
  • کاهش واردات افغانستان از پاکستان؛ چابهار جایگزین می‌شود

منطقه آزاد چابهار و بانک پاسارگاد در مسیر توسعه همکاری‌های مشترک

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/02/23 | تعداد بازید :327
در دیدار حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در تهران، زمینه‌های گسترده‌ای برای همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، پتروشیمی، صنعت، گردشگری، بیمه، معدن، بهداشت، درمان، سلامت و دیگر فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در این دیدار آمادگی برای توسعه همکاری‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در منطقه آزاد چابهار مورد تاکید و توافق طرفین قرار گرفت.

دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد چابهار، آمادگی بانک پاسارگاد برای ارائه خدمات نوین بانکی و تامین مالی پروژه‌های مختلف در منطقه آزاد چابهار را اعلام کرد.

دکتر ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار و تشریح برنامه‌های توسعه‌ای منطقه آزاد چابهار، از استقبال این سازمان از حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه خبر داد و آمادگی سازمان را برای ارائه تسهیلات و مشوق‌های لازم به سرمایه‌گذاران اعلام کرد.

در این دیدار مقرر شد تا هیات عالی‌رتبه بانک پاسارگاد به منظور بازدید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر کنند. همچنین، طرفین بر فعال‌سازی شعبه ارزی بانک پاسارگارد در چابهار، اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی بانک در مناطق محروم جنوب استان و توسعه همکاری‌های فی‌مابین در حوزه‌های مختلف تاکید کردند.

این دیدار که در فضایی صمیمی و سازنده و با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و بانک پاسارگاد برگزار شد، نشان‌دهنده عزم جدی دو طرف برای توسعه همکاری‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در منطقه آزاد چاباهر است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل